RSS

Nood-leer-Bak Broodjie

19 Oct

Pikkie los die ander dag ‘n comment in die vorm van ‘n resep.  En met die nodige toestemming plaas ek dit vir die Sondagaand wat jy besef die skoolbrood wat jy Vrydag gekoop het, is muf, en daar is nie muffins om in die kosblikke te sit nie.

  • Skorie, ek moet jou vergas met my ‘Nood leer planne maak’ broodjie… Ook sommer so vir die mikrogolf

Bestanddele:
2 koppies bruismeel
2 desertlepels olie
corn2 eiers
2 eetlepels suiker
1 groot blik suikermielies
paprika

Metode:
1 Berei mikrogolf-broodpan (of sommer ‘n langwerpige glasbak) voor en sprinkel paprika teen kante en op bodem.
2 Meng bruismeel, olie, geklitste eiers en suiker.
3 Voeg suikermielies by.
4 Gooi in pan en sprinkel paprika bo-oor.
5 Mikrogolf 9 minute by defrost en 6 minute by Hi

 
14 Kommentaar

Posted by op Oktober 19, 2009 in Skoor kook oor!

 

14 responses to “Nood-leer-Bak Broodjie

  1. Sonkind

    Oktober 19, 2009 at 8:08 nm

    Dankie hiervoor. Net een iets – is dit suikermielies soos in romerige sweet corn, of net gewone mielies in die blikkie?

     
  2. Skoor

    Oktober 20, 2009 at 9:03 vm

    Man Sonkind, my common sense se vir my dis nie die romerige soort nie, want daai ekstra vloeistof sal ‘n papperelle spul tot gevolg he.

    Maar miskien is ek heel verkeerd. Pikkie het wel gese dat dit ‘n soet brood is, so met die mielies en die suiker saam. Ek sou sommer die suiker uitlos – mens wil nou ook nie hyper kids skool toe stuur nie, die arme onnies!

    Kom ons hoop maar Pikkie kom loer en gee terugvoer. As ons lank genoeg op haar konsentreer, draai sy dalk haar cursor in onse rigting. (wou se ‘muis’ maar ai, dit klink net nie goed nie, en dis ‘n kos site)
    😆

     
  3. Pikkelik

    Oktober 20, 2009 at 11:41 vm

    NEEE!!!! Dis sweetcorn…. Romerige lekker sweetcorn!!!!
    Die brood kry mos nie water of melk of room of iets wat hom kan nat maak nie…. My enigste probleem is gewoonlik dat ek twee blikkies mielies moet oopmaak… Mielies is actually die enigste groente buiten wortels wat my kinders sonder kamo eet… Die blik is gewoonlik halfpad voor ek by die brood uitkom!!! 😆 😆

     
  4. Skoor

    Oktober 20, 2009 at 11:47 vm

    Aag hel Pikkelik, ek en Sonkind het dit geweet. Ons het net besluit om jou been te trek! Jy het reageer PRESIES soos ons gedink het jy sou. Ons het even geweet van die twee blikke wat jy op ‘n slag oopsny. 😆

    Jy moet McCain se gevriesde pakkies mielies koop. Jissie, dis fab. Jy druk dit net bietjie in die mikro met ‘n sprinkel Ina Paarman sout oor, en jou kidz sal mal gaan daarvoor.

     
  5. Pikkelik

    Oktober 20, 2009 at 11:50 vm

    Jitte maar julle is slim!!! 😈
    Ek sal dit bietjie probeer, is dit ook in sulke lekker klein pakkies verpak?

     
  6. Pikkelik

    Oktober 20, 2009 at 11:54 vm

    Ek moet ook darem bieg – hierdie is my ma se broodjie resep. Het ek al gesê sy is Matrone by ‘n ouetehuis! Sy weet flippen alles van kook en bak af…. ek weet rerig nie waar het sy aan my gekom nie…

     
  7. Skoor

    Oktober 20, 2009 at 12:39 nm

    Ons is. Ek weet.

    Jip, dis die ougatste pakkies, ek weet nie of dit 500g of 250g is nie. So R7/pakkie.

    Jou ma het jou seker in die Landbouweekblad gevind. Vra haar tog.
    😆 ek spot net!

     
  8. Pikkie

    Oktober 20, 2009 at 1:08 nm

    …of uit ‘n drein uitgelok met ‘n stukkie slap pap… haar woorde, nie myne nie….

     
  9. boervrou

    Oktober 20, 2009 at 6:25 nm

    Sjoe klink te lekker!

     
  10. Mari

    Januarie 3, 2010 at 9:42 vm

    Is ek blind of is my bril vuil? Maar ek kani sien hoeveel eiers ni:-O wil dit graag probeer by braai.

     
  11. Skoor

    Januarie 11, 2010 at 3:53 nm

    LOL@Mari – 2

     
  12. Lara

    Maart 25, 2010 at 1:04 nm

    Help, ek is bietjie onkundig!

    Moet die brood eers op defrost en dan op high bak?
    Nie dalk eers op hoog nie?

     
  13. Skoor

    Maart 25, 2010 at 1:23 nm

    Lara, as Pikkelik se eers defrost en dan Hi, dan moet mens dit maar so om doen.

    Lekker bak!!!

     
  14. Lara

    Maart 25, 2010 at 5:01 nm

    Dankie – sal so maak!!

     

Lewer kommentaar

 
