RSS

Potgrond Poeding!

29 Oct

Casper de Vries het ‘n paar jaar terug die SA publiek se aandag gevestig op stoute woorde wat in ons taal versteek is.  Een hiervan was die woord poespas.  Jip, asems is ingetrek, tantes het flou geval, en laerskool kinders het agter hulle handge gegiggel.  Poespas, of deurmekaarspul, is presies wat ek die volgende nagereg resep noem.  Maar ek wil nie so ver gaan om dit so te doop nie, en ons hou maar by die feit dat die Amerikaners dit ‘Potting Soil Dessert’ roep.  En ja, dit lyk soos potgrond, maar smaak soos stoutwees!oreo

Rasper 4 pakkies swart Oreo koekies – ek raak uitgerasper by die derde koekie, daarom help die vysel en stamper, of ‘n dik Ziplock en ‘n wynbottel om die koekies fyn te slaan.

Kry sommer die kinders om te help.  Genade, dis after all hulle wat gaan smul!

Meng 2 pakkies Vanilla kitspoeding met 4 koppies melk, en wanneer dit lekker deurgemeng is, voeg jy 2 bakkies gladde, ongegeurde maaskaas by, en meng dit ook goed deur.

Neem ‘n glasbak en bou lae:  koekies, kitspoeding mengsel, koekies en eindig met koekies.  Verkoel in die yskas, en val weg met mening!

 
8 Kommentaar

Posted by op Oktober 29, 2009 in Lekker maklike kos

 

8 responses to “Potgrond Poeding!

  1. Pikkie

    Oktober 29, 2009 at 2:34 nm

    Jy is my hero!!! Net ‘n yskas!!! Dankie Skorie, hierdie een probeer ek sommer vanaand…

     
  2. Krista

    Oktober 29, 2009 at 5:51 nm

    Hmmmmmmmm, njammies!!!!!!!

    PS: Hoeveel g vet/100 g het Oreos in?

     
  3. kaneelsuiker

    Oktober 29, 2009 at 6:44 nm

    Oh wow! Kannie wag om weer by die huis te kom en te probeer nie!

     
  4. Sonkind

    November 1, 2009 at 11:44 nm

    Kan ek iets anders as oreo koekies gebruik? Ek HAAATT Oreos!

     
  5. Skoor

    November 2, 2009 at 8:08 vm

    Toe Pikkie, het die poeding aangebrand?😆

    Krista, nevermind die vet, gebruik NO FAT maaskaas, dan balanseer jy die twee uit!

    Kaneel, ek het jou nogal in gedagte gehad toe ek dit geplaas het. ‘n Seun met ‘n soet tand soos ek aflei jy is, het ‘n vinnige ‘pick me up’ nodig by tye!

    Son, natuurlik! Ek het dit gisteraand met Mint Romany Creams gemaak. Dan het dit so ‘n hint van die heerlike peperment crisp tert van my ma, by.

    Ek dink grootmense moet sommer ‘n lekker skeut brannas ook bygooi. Jinne, mens is net een maal groot!

     
  6. Bella

    Mei 31, 2010 at 6:16 nm

    Die een maak ek Sondag. Dit klink heerlik.

     
  7. Smurfi

    Junie 3, 2010 at 8:23 vm

    Skoor ek maak vandag die pudding! dis mos nou gemaklik !

     
  8. Skoor

    Junie 3, 2010 at 8:35 vm

    Bella en Smurfi – ek soek GEEN verwyte oor jeans wat nie meer pas nie, of kids wat hiperaktief geraak het nie!

    En gooi lekker brannas oor vir die grootmense. Dis mos winter, mens se derms moenie koud word nie.

     

Lewer kommentaar

 
