RSS

Verplukte vark / Pulled Pork ala SA

17 Jan

Amerikaners hou van alles in oordaad.  Hulle sal my hele nageregte vir een jaar, in EEN maal inwerk – alles opgetop met ‘n sous of ‘n handjie neute.  Hulle is luid en eet hulle kos ook so dat ek wonder of hulle ooit iets kan proe!

Sien ek noudie aand hoe hulle pulled pork maak – maar doodgegooi met barbekeeuw sous en ek voel hoe koes my smaak kliere vir al die bymiddels.  Net daar besluit ek om die SA weergawe aan te pak.  Ek maak my verplukte vark, en gee die hordes kos.  Vergeet dus ‘n oomblik van die vervelige varktjop!

Trek jou lui vinger uit jou oor, sit af slagter toe (ek vra sommer oor die slagters toonbank by my naaste Spar) en kry ‘n vark blad.

Sny die vel en die vet af met ‘n skerp mes.  In een stuk.  Voila!  Neem growwe sout, en sout die onder- en bo-kant van die blad.  Waar die yanks nou bottels souse gebruik, doen ons dit met ‘n handpalm vol sous.  Enige braaisous.  Ek het die Jack Daniels ene gebruik, en ek weet Heintz maak ‘n lekker een wat heel rokerig proe.  Vryf die sous in die vark, en sit die vel en vet wat afgesny is, terug.

Sit in ‘n oonvaste bak of oondskottel.  Sny ‘n groen appel in skyfies, en gooi neffens die blad.  Dan neem jy ‘n bottel cider, en keer dit so al om die blad se einders uit.  Moenie bo-oor gooi nie, dan spoel jy al jou moeite af.

Bedek met tinfoelie.  Sommer so 2 lae.  En druk in die oond teen 100 grade celcius vir 12 ure.  Jip.  Oornag.  Jip.  Lekker lank!

Na 12 ure maak jy daai saggekookte lekkerte oop, en begin met 2 vurke die vleis ‘skeur’.  Dit sal soos fynvleis lyk.

I.p.v. om nou soos die yanks NOG ‘n bottel sous te gaan uitkeer oor hierdie vleis, en dit in ‘n bun te prop met koolslaai bo-op (jip!!!), neem jy van die kooksous en meng dit lekker deur die verplukte vark. 

Nou neem jy ‘n lekker vars bun, met hope blare op, en parkeer ‘n hopie vark op die broodjie.  Tamaties en komkommer is ook nie te versmaai nie – dis immers ‘n burger van ‘n soort.  Jy sal eet tot jy voel soos die trop!

Die oorskiet kan vries.  En bedien word op rys of kapok aartappels.  Of in ‘n pasta.  Maar hierdie sawwe varkvleisies gaan jou nog lank bybly.

 
2 Kommentaar

Posted by op Januarie 17, 2011 in Lekker maklike kos

 

2 responses to “Verplukte vark / Pulled Pork ala SA

  1. Jana van der Vyver

    Januarie 17, 2011 at 3:48 nm

    Jy het `n baie oulike webtuiste hier. Gaan kyk bietjie na my webtuiste ook. Dis maar nog aan die begin, maar ek geniet dit baie om dit te doen.

     
  2. Skoor

    Januarie 25, 2011 at 9:19 vm

    Jana, Hallo en Welkom! Sal definitief gaan loer. Lekker kook – smaaklik eet!

     

Lewer kommentaar

 
